SIBUK MAK CIK LA NI....

Friday 21 March 2014

Assalammualaikum dan salam sejahtera....

Hai semua... nani nak ucapkan bebanyak, jutaan . Bermillion2 terima kasih kpd semua insan yang menyokong dan membantu saya selama ini...
Jujur cakap tak terbalas segala yang kalian beri... kerdil diri ini... hanya mampu saya titipkan doa buat kalian semoga Allah merahmati hidup kalian....

Alhamdulillah sekarang :
-saya da kembali bekerja ... tiada light duty da hehe
-saya juga sedang mengikuti pjj degree nursing... doakan saya berjaya habiskan dengan cemerlang ye...
-saya juga da kembali mengikuti n melibatkan diri dengan program2 diempat keje n luar
- masa terluang swlain sibuk siap assignment saya juga menerima tempahan jahitan felt...
-da xmc mcm dulu...
-asma attack sbulan skali may relieved using mdi but not take frequenly mcm dolu2.. syukur Alhamdulillah

ALHAMDULILLAH.. SYUKUR NIKMAT YANG KAU KURNIAKAN PADA KU YA ALLAH....

Sekian, terima kasih

No comments:

Post a Comment