TIK TOK TIK TOK

Thursday 3 January 2013


  Tik tok tik tok
Pantas masa itu meninggalkan aku
Tidak langsung ia menoleh ke arahku
Ku gamitnya dengan tangisan
Namun Tangisan itu sunyi tidak didengari

Tik tok tik tok
Jarum saat itu masih tidak berhenti
Pantas meninggalkan aku tanpa sempat aku kejari
Ku renung ku lihat hanya dengan pandangan kosong

Tik tok tik tok
Mengapa ia berlari laju
Ingin aku putar jarum saat itu
Ingin aku kembali ke masa lalu
Kerana aku ingin mengubah semuanya yg telah terjadi
Aku tahu kuasa bukan ditangan aku
Aku sedar keputusan lalu penyebab kepada kehidupan ku hari ini
Aku ingin kembali
Aku ingin menghentikannya
Ah, sungguh sukar untuk aku bangkit kembali!
Mengapa semua ini harus aku lalui



Tik tok tik tok
Aku sedar semua itu hanya fantasi
 Tidak mungkin jadi realiti
Aku hanya mampu memerhati
Aku bangkit kembali
setelah aku jatuh jauh dan terlalu dalam
sakit untuk bangun kembali
kesakitannya  amat perit sekali
namun aku gagahi diri ku ini untuk mendaki
 mencari jalan keluar yang aku sndiri tidak pasti
 namun yang aku pasti
 jalan ku lalui ini  kini disinari dengan cahaya harapan
 harapan yang Kau suntikkan
untuk ak bangkit  berjalan dan terus berlari
 tanpa perlu aku menyesali masa lalu ku lagi
semua itu jadikan sebagai mimpi
buka mata ku teruskan kaki untuk melangkah..
TERIMA KASIH MASA LALU KU ATAS PENGALAMAN ITU
KERANA MU AKU MAMPU MENGHADAPI HARI INI DENGAN PENUH KETABAHAN
SELAMAT DATANG HARI ESOK  AKAN KU PASTIKAN KAU HADIR MEMBERIKAN SINAR DALAM HIDUPKU

No comments:

Post a Comment