Interviewwww.....

Thursday 1 January 2015

Assalmmualaikum dan salam sejahtera...

Cuti semmmmm!!! Heee

Pengisian dengan

-membaca novellll
- buat felt craftt..
- interview.. Kih2... Ceq maluuu

Ok x dak lah interview apa pun.. Just sharing experience before n after Bt.. But ni pengalaman berharga buat aku...

Sedikit sebanyak ni boleh jadi pembakar semngat buat insan2 senasib...

Terus terang aku x bangga.. Tapi aku bersyukur aku dipilih melalui ujian ni...

Ni sedikit sebnyak gambr sepanjang rakaman...

Last but not least... Thanks  a lot to..
-Irene atas kata semngat yang awak selalu bagi
- team respiratory taiping.. HUSM... penang.. Serdang.. Atas rawatan yang diberikan
- many2 thanks to team respiratory serdang for BT...
- thanks USM for financial support...
- suami.. N family n kwn2 terima kasih menjaga saya n memahami karenah pengguna steroid ni.. Huuu luv u olls till jannah

No comments:

Post a Comment