Pastikan awak keluar!

Thursday 15 January 2015

Assalammualaikum dan salam sejahtera..

Malam ni saya hanya mengemas semua novel yang da lama terbiar x tersusun kemas.. ( actually hajat hati nk letak dalam kotak siap2.. Incas nk move out sonang keje mak cik) hehe

Then kekhusyukan mengemas terhenti tiba2 apabila aku terjumpa sesuatu yg bisa buat air mata ku ini mengalir.. Senyuman tetap mampu ku ukir.. Kerana ini adalah titisan air mata syukur...

Syukur Pada Mu Ya Rabb... Indahnya perancangan..

Aku memang suka kumpul kad- kad  dari majalah kartun.. Suami aku adalah peminat majalah gempak yang tegar ..

Aku masih ingt kata2 semangat dari beliau dulu

" sayang pastikan awak buka mata cepat2 lepas operation kalo awak nk kad buku gempak.. Dan pastikan semangat awak kuat supaya boleh cepat sihat n balik, once awak dapat balik baru saya bagi awak kad ok.. "

Actually bukan kad itu sahaja yang special tapi kata2 belakang kad tu yg aku nk sgt tau ...

Alhamdulillah setiap operation aku kuat.. Kekuatan pinjaman Ilahi.. Dan aku dapat 6 kad untuk ketiga2 operation aku dulu..

Warghhh skg aku baca  ayat belakang kad pun aku nangis lagi.. Same feeling like 2013..

Alhamdulillahhh

No comments:

Post a Comment